Translate

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Υπάρχει ακόμα φιλότιμο. Μπράβο στο πρόεδρο του ΚΤΕΛ Σάμου κύριο Χατζηφωτίου Ευάγγελο


Στις 7/8/2012 κατ ερχόμενος  από το νοσοκομείο Βαθέως και 20 μέτρα πιο κάτω από το λιμεναρχείο αναγκάστηκα να ακινητοποιήσω το αυτοκίνητό μου διότι υπήρχε κυκλοφοριακή συμφόρηση. Άναψα τα alarm και έμεινα στη λωρίδα κυκλοφορίας μου διότι ήταν μπροστά μου άλλα3 αυτοκίνητα. Εκείνη τη στιγμή ερχόταν από το άλλο ρεύμα κυκλοφορίας λεωφορείο του ΚΤΕΛ που ήθελε να μπει στο χώρο του λιμανιού, όμως έστριψε απρόσεχτα, "πήρε πολύ κλειστά τη στροφή", με αποτέλεσμα να "Ξύσει" την αριστερή πλευρά του οχήματός μου, προξενώντας μου υλικές φθορές.

Επειδή, είδα, ότι πήγε στο λιμάνι για να επιβιβαστούν στο όχημα του τουρίστες, θεώρησα σκόπιμο να τον περιμένω εκτός λιμανιού για να μην δυσφημιστούμε στους ξένους που μόλις είχαν έρθει ίσως για πρώτη φορά στο νησί μας για να μου πει τα στοιχεία του και να κάνουμε μια "φιλική" δήλωση για να λήξει το θέμα. Όταν όμως βγήκε από το λιμάνι επιδεικτικά αγνοούσε τα κελεύσματά μου, έτσι αναγκάστηκα να μπω στη μέση του δρόμου για να τον σταματήσω. Ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος:
Εγώ : Καλά δεν καταλάβατε ότι με τρακάρατε;

Οδηγός: Έ και τι θες να κάνω;(Με άγριο ύφος)
Εγώ: Νομίζεις πως μου περισσεύουν χρήματα για τις ζημιές;

Οδηγός: Να Καλέσεις την αστυνομία (Με ειρωνικό τρόπο)

Εκείνη τη στιγμή έφυγα μπροστά από το λεωφορείο και πήγα στο πλάι για να μου δώσει τα στοιχεία του. Μόλις πήγα να ανοίξω το τσαντάκι μου πάτησε γκάζι και έφυγε...για καλή μου τύχη υπήρχαν αρκετοί μάρτυρες,,,,τα συμπεράσματα δικά σας...

  Όμως δεν θα μείνω στο παραπάνω περιστατικό θέλω να επισημάνω και να συγχαρώ δημοσίως τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Σάμου Κύριο με "Κ" κεφαλαίο Χατζηφωτίου Ευάγγελο που όταν ενημερώθηκε για το περιστατικό επικοινώνησε μαζί μου και είπε "Σου ζητώ συγνώμη εκ μέρους του οδηγού που έφυγε και εκ μέρους όλων των οδηγών" λέγοντάς μου να μην ανησυχώ διότι οι ζημιές μου θα αποκατασταθούν. Επειδή αποδείχτηκε πως δεν είναι μόνο λόγια έδρασε άμεσα και κίνησε τις διαδικασίες για την πλήρη αποζημίωσή μου ξαναζητώντας μου συγνώμη ομολογώ ότι η αντίδραση του και η συμπεριφορά με ξάφνιασαν ευχάριστα αποδεικνύοντας ότι ακόμα και στις μέρες υπάρχει φιλότιμο και ότι δεν υποσκιάζεται, το δίκαιο, απο συνδικαλιστικό εγωισμό και συμφέρον.

Με το κύριο Χατζηφωτίου δεν έχουμε ξανασυναντηθεί και δεν τον ξέρω ούτε στη όψη πως είναι αλλά με τη συμπεριφορά του ένιωσα σαν να ήταν δικός μου άνθρωπος. Σε ευχαριστώ πολύ κύριε Χατζηφωτίου,
Με τιμή
Βελονάκης Κ. Γεώργιος
Μαθηματικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ γράψτε τις παρατηρήσεις σας

Powered By Blogger